Första skoldagen för sista gången

Ja, då var den dagen avklarad. Den är lika värdelös som alla andra år. Vi slutade ungefär 10 och senare gick jag och Carro till stan för att jag skulle göra lite ärenden. Det vill säga hitta en kofta och hon ville äta på Subland. Så vi åt där och sen var det dags för Curry att åka hemåt. Jag hittade även en top som säkert kommer bli användbar, förhoppningsvis iallafall. Annars så har jag hittat världens godaste parfym som tyvärr är alldeles för dyr för en sån som jag. Synd var ju det. Men man kanske kan önska sig en sån då man fyller år/till julklapp (vilket är ett bra jävla tag till dess). Jag passade även på att kolla efter en present till Alex men jag kom hem tomhänt på den fronten. Fast jag har ju ett tag kvar på mig att fundera ut en riktigt bra en.

Nu hade jag tänkt städa undan lite kläder och glas som är i mitt rum och sen får jag se vad som händer. Sätter nog på nån film eller tittar om det är nånting intressant på tv. Jag tvivlar men men. Och senare ikväll är det träning, kul.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0