Efterlängtade helg

Igår blev det pizza från Blå ängeln till middag, perfekt tyckte jag. Sen handlade jag och pappa gott på coop som sedan skulle ätas upp på kvällskvisten. Mys och pys blev det en stund senare tillsammans med rullen Män som hatar kvinnor. Den har jag ju redan sett men den är ju så pass bra att man kan se den flera gånger. Och den var lika bra den här gången också. Men varför lyckas jag alltid äta mig så mätt så det känns som att jag ska spricka?

Idag blir det inget speciellt planerat. Jag ska nog bara sitta hemma i min ensamhet och se film och sånt, bara njuta av ledigheten för snart börjar helvetet igen. Och jag lovar att jag snart kommer avlida, vi har ju för tusan redan fått läxa! det borde ju vara olagligt att ge ut läxor andra dagen...

Tyvärr har mitt nya objektiv verkat fastna i Ånge för den delen. Så det kommer nog på måndag eller tisdag.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0