September 9

Ja idag har det väl varit en dag som alla andra förutom en grej som gjorde skoldagen liiite bättre, eller hur Carro? ;) hihi, men det är en hemlighet vi har, jag och Carro alltså. Ja, efter skolan har det väl inte hänt alltför mycket, jag har suttit vid datorn lite sen har jag varit på träning och fy så otränad jag känner mig, fyfyfy. Matchen kommer ju då gå åt pipsvängen för min del, fast det är dock inget som är ovanligt men om vi säger såhär, det kommer gå sämre än vad det brukar gå. Fast, så är det. Iallafall så fick jag veta att datumet på Turiketresan är bestämd nu, det var lite osäkert förr. Då hade vi tänkt fara den 22 september, så då lämnade jag in ledighetsansökan om ledighet den 23 september eftersom vi skulle fara på kvällen, MEN till det viktiga så är datumet ändrat till den 19, vilket innebär att jag missar fotbollsavslutningen som skulle vara i Umeå.. Känns ju lite surt, fast det är ju bättre med utlandsresa :) så på ett sätt är det en bra grej, men jag hade jättegärna velat vara med på avslutningen. Det är inget som kan hjälpas dock.
Nu mina vänner ska jag duscha och sen ska jag ta mig ett glas cola och se lite tv eller ett avsnitt av CSI. Det är ju nämligen nedladdat helt nu, jippie. Det tog bara några hundra veckor typ. Men ha det så bra så länge då.

Justja, när jag ändå sitter här och har laddat in bilderna på mina kissebäbisar så kan jag ju ladda upp dem nu. Så ni som vill se, här kommer dem:








Det som folket har sagt
Postat av: carro

självklart ;) nu måste vi ha mod så blir de fler såna dagar ;D

2008-09-10 @ 00:00:34

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0