September 7

Helge n har väl inte varit så speciellt lyckad, mest tack vare den mycket tidiga uppstigningen lördagmorgon. Ja, det var ju bara att stiga upp kvart över 5 för att sen fara hemåt och ta med min väska och sen raka spåret till Björlunda där bussen stod. Ca tre timmar senare var vi framme i Gällivare, på fel plan och på fel ställe. Matchen var alltså i Koskullskulle (?) och redan dagarna innan kunde vi ana förlust. Och rätt som det var blev det förlust, med 4-0!!! hemskt skämmit måste jag säga. Domaren var helt på deras sida och de fick två straffar! men, man kan ju inte vinna alla gånger ;)
Det blev ingen sömn för min del i bussen påväg dit, eftersom jag är en sån som har sömnsvårigheter och kan därför inte sova då det lever om, rör sig, eller så. Så att matchen gick sämre än aldrig förr för min del.

Då jag var hemma försökte jag vila ett tag men självklart skulle man bli avbruten på ett eller annat sätt och tillslut var klockan så pass mycket att Alex redan hade hunnit komma. Vi skulle se en film och det fick bli King Kong som gick på tv. Duktig som jag var höll jag mig vaken under hela filmen fastän jag slumrade till lite då och då.

Och då var det söndag igen. Det sämsta dagen som finns enligt mig. Man kan inte göra ett piss, då t ex. stan inte har öppet. Sen på kvällen går det inte heller att göra speciellt mycket då man måste hem tidigt för att sova tidigt. Ja, vad finns det för bra med söndagar?
Hade jag vetat att Alex skulle hem så tidigt hade jag nog passat på att hitta på något igår, men ja, nu visste jag ju inte det. Så idag sitter jag hemma i min säng, fortfarande i min sovtröja och tittar på CSI och ibland film. Skit roligt kan man väl inte säga att det är. Hoppas det hittas på något senare ikväll.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0