September 4

Goderafton!
Jag sitter i min osköna, fula soffa och myser med en liten bäbis. Den är så söt då den sover och spinner samtidigt. Gulle. Jag kan bara säga en sak, de har inte varit fullt så gulliga imorse då de väckte mig och Alex HELA tiden alltså. Seriöst. Klockan halv sex gick jag upp och matade dem men nej, inte var de nöjda trots allt. Då ville de ha mer mat kring kvart över sex tiden. Så det var ju bara att stiga upp då för min del. Så idag kan jag väl säga att jag är minst sagt trött. Så efter träningen så ska jag nog se nått program på tv sen ska jag sova direkt. Jag måste ju vara lite utvilad ändå tills helgen så man orkar vara vaken längre än till halv tio. Dock så blir det nog en tidigt kväll imorgon eftersom vi drar till Gällivare för att spela match på lördagsmorgonen. Halv sju går bussen, så det är ju bara att sova i bussen eller nått. Jag tror nästan jag ska ta med mig min laptop så man kan se nån film dit och hem. Smart där Hanna alltså. Då kommer väl alla vilja sitta brevid mig, haha.
..Det blir som sagt en lugn helg denna helg. Jag antar att det blir filmkväll eller mys med Alex, men det är så mysigt så :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :D

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0