September 30

Idag är det inte alls någon bra dag. Den enda överlevande kattungen har blivit sjuk, förstoppad. Det gör ont att se när han har ont. Där ett tag satt jag faktiskt och väntade på att han skulle somna in. Den som har klarat sig bäst borde klara det här också. Det känns så ledsamt då man verkligen har jobbat för de här kattungarna i flera veckor dag som natt och så slutar det såhär. Jag verkligen hoppas att han ska överleva, stackaren. Jag har bestämt mig för att sitta och vaka över honom inatt, för jag vill vara den som håller i honom när han dör, om han gör det vill säga. Jag hoppas självklart på att han inte gör det.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0