September 27

Varför, varför, varför vaknar jag så tidigt? jag ligger i min alldeles egna säng, sover med mitt tjocka täcke och jag blir inte väckt av tutande bilar utanför huset 24/7, så VARFÖR kan jag inte sova?
Idag har jag som ni kanske förstår vaknat tidigt, alldeles för tidigt. Då det inte fanns mer CSI avsnitt att se på datorn har jag lekt med den enda kattungen som är kvar. Jag har pysslat om den och myst med den. Förresten så har den ett namn, fast det är ingen som använder det, utan alla säger Alien bara för att han såg ut som en sån förut. Men nu är han faktiskt söt och heter Melker. Fast han påminner otroligt mycket om en annan katt jag tagit hand om som hette Spiken. Haha. Så jag själv blandar ihop dem. Jaja, nog om det.
Jag sitter och väntar på min mor som är och hämtar hunden i Sjulsmark. Tänkte att jag skulle få följa med och handla så man kanske får sig nånting gott att snaska på lite senare på kvällskvisten. Dessutom hade jag tänkt göra bort att köpa hårfärg samt färga håret, för det ser förjävligt ut måste jag säga. Och jag ska som vanligt inte chockera någon med att byta hårfärg så jag tar det orginella, mörkbrunt. Men det blir nog bra som alltid.
Och efter det ska jag förhoppningsvis spendera kvällen tillsammans med Alex. Nu kanske de flesta tycker att vi har varit med varandra hela veckan osv. Men nä, det räcker inte. Vi har inte haft tid till att vara själva eller pysslat om varandra som vi kanske borde ha gjort. Så jag känner att jag saknar honom lite, fast bara en del av honom. Dessutom har vi inte myst som vi brukar nu när han varit sjuk och mått illa. Jag har knappt vågat röra honom. I want some touch.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0