September 2

Jag har som sagt inte tid att skriva Caroline Lidström, men nu skriver jag ändå bara för din skull. Så känn dig typ stolt. Hursomhelst så har jag inte hunnit skriva att jag fått ett tillskott i familjen, alltså ännu en till kattunge som blivit left alone av sin mor. Den är svart, lurvig och tjock. Alltså den är supersöt.

Snart mina vänner är det dags för utlandsresan, förmodligen till Turkiet. Jävligt skönt att komma till värmen måste jag säga. Sen så kan det ju nästan inte bli bättre då Alex också ska följa, och det är inte länge kvar. Dock så måste jag söka ledighet i två veckor eftersom vi ska vara borta så länge, och det innebär alltså att jag kommer måsta plugga arslet av mig innan vi far, och Alex också för den delen.  Hur kommer det att gå då?

Och på tal om plugga, så sitter jag här och har världens damp på datorn här. Den fungerar ju för tusan inte. Det går då inte att starta någon sorts sida som är PDF format, hurra för det! det är precis de sidorna jag behöver läsa för att kunna göra det här arbetet. Ja, men så går det då vaktmästarna eller vem det nu är som lagar datorerna istället har sönder dem under sommarlovet. Skit bra jobbat va?!

Ja det var väl allt för den här gången Carro barro. Så nu får du vänta ett tag tills nästa inlägg ;) Ha det så trevligt senare idag på Historian, själv ska man fota med min egenbyggda kamera :D

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0