September 18

Idag är det den 18 september vilket betyder att min Alex fyller år idag. Grattis till honom =) Jag sov hos han i natt för att jag ville vara lite gullig, haha. Nej men det bara blev så. Och imorse fick han min present som var en sån där zip tröja av märket Ipath från Stale. Den var mycket fin och jag fick hjälp att hitta den av Kalle. Jag kan väl bara säga att det var minst sagt pinsamt att stå i den där affären och bläddra bland alla t-shirtar så pass länge att han frågar om jag hittar något. Tveksamt svarar jag, njaaaae, alltså, hm, det är en present till Alex för han fyller år på torsdag. Så visade han mig de där tröjorna som var en mycket bättre idé. Så jag köpte den med rosiga kinder minst sagt. Men ut gick jag med ett stort leende, och lättnad såklart, över att hittat en bra present. Idag ska jag fara tillbaka till Alex för då ska vi fika hos honom, och hans släkt kommer dit. Det blir en trevlig kväll. Men nu mina vänner ska jag ta och börja packa och planera lite om vad jag ska ha med mig. Så jag inte glömmer något viktigt för det är ju trots allt bara imorgon vi far. Det känns som om det är länge kvar, men inte det. Men det blir nog ett inlägg imorgon också, ett sista innan resan.

Förresten, jag ska till bibblan på skolan imorrn och se om jag hittar någon bok att läsa, någon bättre än de jag lånade igår. Så är det någon som har några tips på bra böcker?

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0