September 17

Det blev ju som sagt en kort dag idag, men den blev minst sagt som planerad. Jag åkte då buss till Öjebyn, närmare bestämt biblioteket där jag hade tänkt fördriva tiden tills jag skulle till tandläkaren. Men snabbt blev den planen förstörd eftersom biblioteket inte hade öppnat och skulle inte göra det på ett bra tag heller. Så gick det inte några bussar tillbaka heller så den enda utvägen var att promenera hem. Det kanske var bra på sätt och vis men det var då inte det jag tänkte mig från början. Jag har iallafall varit hos tandläkaren nu och så for jag till bibblan också och lånade böcker till utlandsresan. Så då är det bortgjort. Nu ska jag se CSI eller Sex and the city, jag vet inte vilket jag känner mest för. Och så ska jag käka lite kiwi för godhetens skull. Nice. Ikväll blir det att börja packa lite smått för att se vad som behövs inhandlas där borta. Sen är det ju idol som man inte får missa, plus vem kan slå fredrik och filip. Trevligt. Hoppas jag får sällskap av Alex också, mest troligt blir det det.

Det som folket har sagt
Postat av: Anonym

men jag menar ju där vi jobbar tsm :p haha *grupparbete

2008-09-17 @ 15:04:34

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0