September 16

Idag var det verkligen ingen bra dag alltså. Seriöst, jag orkar inte. Jag orkar inte med att folk i min omgivning som jag tvingas umgås med på skolan sitter och säger en massa riktigt taskiga saker till en gång på gång alltså. Det händer inte bara en gång per dag utan det är flera. Hur jävla roligt är det? jag tar åt mig och jag blir ledsen utav det. Men eftersom denna pojk är så otroligt fittig så kanske man ska vara minst lika fittig tillbaka? jag har då minsann tänkt göra likadant mot honom och se vad han säger. Och jag ska inte ångra det jag sagt då heller. Nej. Fy fan för dig. Och ännu värre blir det då man ska måsta skriva sånt här i en blogg där alla som vill kan läsa, för man har ju ingen att prata med heller. Jo möjligtvis Alex, men ingen mer än det. Jag känner att jag inte passar in nånstans längre. Inte ens hos de personer jag verkligen gillar. Men bara för att jag tycker om vissa personer så betyder det ju inte att de behöver tycka om mig. Jaja, jag kan väl säga att det ska bli så helvetes jävla skönt att få komma bort härifrån ett tag. Jag ska få slippa tänka på såna här saker och allt. Nej, för jag tror ändå inte att nån skulle sakna mig precis, för Alex han ska ju följa. Nä åh så dålig dag, till och med huvudvärken kommer och hackar i huvudet.
En paus behöver jag, en fet paus.

Det som folket har sagt
Postat av: c

du får gärna prata med mig, jag lyssnar! och jag kommer att saknar dig enormt när du åker bort och har de lyx :)

2008-09-16 @ 23:59:57

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0