September 16, 2

Nu har jag lugnat ner mig lite men jag är fortfarande jävligt irriterad på den personen som jag åhhhhhh, bara vill slå på. Hur som helst så skulle jag inte skriva mer om det eller ens tänka på det, utan jag skulle skriva att min dag blev räddad av min hjälte, fast han ville inte sova med mig inatt så då fick jag sova själv då. Imorgon däremot blir en slappslapp dag för min del. Jag har tandläkartid 13.00 och mamma jobbar så hon kan inte köra mig, det går inga bussar senare än 11 till Öjebyn så då måste jag ta den och det betyder att jag missar lunchen och mentorstiden imorrn och så hinner jag inte heller komma tillbaka till den sista lektionen. Så kortfattat har jag bara två lektioner på morgonen sen slutar jag. Hehe. Skönt som fan. Och imorgon är det dags att börja packa lite smått så man inte glömmer nått viktigt i sista stund. Sen kommer mest troligt Alex och vi ska väl se idol antar jag.
Men sov gott, för det ska jag göra nu.

Det som folket har sagt
Postat av: c

vilka lektioner ska du på? tänkte om du ska på någon där vi har tsm så får jag se till att komma på dom lektionerna =)

2008-09-17 @ 00:01:03

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0