September 15

Hej och hå vad tiden går. Och idag har jag spenderat efter-skolan-tiden på stan tillsammans med mig själv och ingen. Det var väl trevligt ändå för jag fick trots allt tag i en fin present åt Alex som jag tror han kommer gilla. Jag skriver inte vad det är för man vet ju aldrig, hips vips läser han min blogg (vilket skulle vara väldigt olikt honom, men ändå) och då ser han ju vad tusan jag har köpt åt honom. Så roligt ska vi inte ha. Jag har iallafall slått in paketet med hjälp av min mor, det var jag som tejpade om vi säger så. Och då jag tejpar, då blir det minst sagt rejält. Det ska ju vara svårt att öppna paketet, annars är det ju inte lika roligt. Hehe. Så nu har jag ett bekymmer mindre. Som ett minus idag har jag upptäckt att två av mina diadem har gått av i tre delar, så de går ju inte att använda längre och jag tänkte inte på det då jag var på stan vilket var ganska oturligt. Så det blir väl till att inhandla det nästa gång jag är på stan, dvs om en sisådär tre veckor kanske. Pengarna är ju inget som växer i bakgården precis.
Nej, nu ska jag inte babbla på något mer förutom att jag ska säga att mina kissebäbisar ligger i mitt knä och sover nu, och jag vill ju helst inte väcka dem, men jag ska till Alex alldeles snart så jag måste ändå göra det förr eller senare, tyvärr. Men, då får jag kompensera dem senare, imorgon till exempel.
Ja men ha så trevligt idag iallafall.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0