September 14

Hejhopp. Dagen började lite mindre bra då jag blev väckt av min far kring 20 över elva. Han sa att samlingen var kvart i vilket betyder att jag skulle måsta stressa som fan, vilket jag också gjorde. Men nog han jag. Lämnade snuttisalex hemma för han sov och ville inte ens se min allra sista match i livet typ. Iallafall kanske för det är ju inte säkert att jag fortsätter nästa år. Men vi får se, det kan ju ändras. Matchen gick hursomhelst skitdåligt men ändå vann vi. Lite skämmit var det dock att vi hade så många målchanser som vi missade. Nu efter matchen har min huvudvärk återkommit och jag känner mig lite hängig, fast inte så hängig så jag inte klarar av att övningsköra som jag snart ska göra. Eller om det blir det vet jag inte. Jag vill helst inte köra i mörkret än. Iallafall så kan man ju glädjas åt mina bäbisar när de är så söta och busar och gör en massa hyss. Biter, klättrar, ramlar och allt möjligt. Söta är dem. Eller ja kanske inte så fullt söta med matrester i hela fejjan efter att de har ätit mjukmat. Igår var jag så duktig att jag kammade ut all mat, och det tog minsann länge.
Nu ikväll blir det bara mys med mig själv eller så får jag se om jag far till Alex kanske, men mest troligt inte. Så det blir nog popcorn och cola framför en tjejfilm. Det kan nog inte sitta bättre en söndagskväll som denna.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0