September 13

Alltså, denna huvudvärk?! What's the problem? nu har jag haft huvudvärk till och från i över en vecka, när ska den försvinna? Iallafall så känns det som att jag håller på att bli sjuk så det är möjligtvis därifrån huvudvärken kommer. Förutom den så fryser jag nå så oerhört mycket just nu, fastän jag går klädd i långkallingar & mjukisar plus ett linne, en tröja, en stickad tjocktröja och en fleecetröja. Det är nu konstigt.
Idag har jag och Alex vaknat ovanligt tidigt, kring halv elva, så då funderade vi på att fara in till stan för att köpa ett par badshorts till Alex, eftersom han inte har några. Tyvärr så gick vi in i alla tänkbara affärer där man tyckte det skulle finnas några, men icke sa nicke. Alla har ju plockat undan sommarkläderna och övergått till höst/vinterkläder. Fast det kanske inte var sådär värst oväntat ändå. Men vi hittade tillslut ett par badbrallor på Kappahl som var hyffsat fina ändå. Sen då var ju våra ärenden på stan slut så då tog vi oss en glass, eller jag gjorde det och så ringde vi efter skjuts. Och nu sitter jag ju här, efter att ha sett några CSI avsnitt och mysit med kattungarna. Jag väntar bara på att Alex ska höra av sig nån gång. Vi ska följa med hans pappa ut med båten till Fingermanholmen och grilla och mysa på (tror jag). Jag hoppas vi ska äta middag där för det har jag inte gjort idag.
Have a nice day.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0