September 12

Okej, nu idag är det en vecka tills vi far. Har ordnat var mina kattungar ska bo under tiden. Det blev i Luleå hos nån Marika kände. Känns bra. Iallafall så har jag ingenting att göra ikväll eller ihelgen över huvudtaget, förutom spela fotboll då och det känns ju lite tragiskt kan man väl säga. Speciellt då man hör vad alla andra ska göra osv. Men men, det blir väl en lugn helg här tillsammans med Alex. Vi ska väl se nån film eller så. Sen är det så att Alex fyller år och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom... Kom gärna med förslag.
Nu däremot ska jag gå och lindra min huvudvärk samtidigt som jag ska mata kattungarna. Nu är det mindre jobbigt med dem eftersom de kan äta torrfoder nu, fast de behöver ändå välling lite då och då.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0