September 11

Då var det torsdag åter igen. Veckorna går så fort nu när man har fått lite regelbundnare tider i livet. Idag slutade vi iallafall oväntat tidigt, kring 1, och dagen har spenderats åt att städa garderoben och mitt rum, vilket behövdes. Det har nog aldrig varit så illa som nu. Men det beror nog på att jag inte haft tid till det. Och ikväll är det som sagt match, i Luleå. Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag att vi lär förlora med mer än sist. För sist var vi iallafall ganska bra, nu vet jag däremot inte om jag kan säga detsamma. Hursomhelst så får vi hoppas på det bästa. Senare ikväll kanske Alex kommer och sover med mig, vem vet.

Kan man tänka sig att det är bara en vecka kvar tills vi far, det känns ju så overkligt på nått sätt, oplanerat kanske. Dock så har jag inte fått fjärilar i magen eller något sånt än, men det kommer väl såsmåningom. Så nästa vecka går åt till att packa och planera lite och sånt. Sen är det ju så att Alex fyller år om en vecka, och jag har inte köpt nåååå! panik!!! jag vet inte vad jag ska köpa till honom, som vanligt ungefär. Iallafall ska jag fundera på det medans jag ser på nån film eller på ett CSI avsnitt. Ha en bra kväll.

Det som folket har sagt
Postat av: carro

hitta tyvärr ingenting :/

2008-09-11 @ 20:10:16

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0