September 10

Nu gäller det att ha lätta fötter då man är omkring kattungarna. De springer så fort efter en nu och vill helst följa efter en var man än går. Gulliga är dem. Idag har de fått smaka på lite köttfärs som verkligen uppskattades, vilket är bra för då slipper jag ge dem välling lika ofta. Och nu hör de väldigt bra så det går inte att viska då man går förbi, de hör ändå att det är någon där, och då börjar de pipa och gnälla.

Idag är det träning, igen.. Känner verkligen inte suget, men jag måste eftersom det är den viktiga matchen mot Luleå imorgon. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag ändå att den matchen kommer gå åt skogen, för vi har bara tappat nu i slutet, medans alla andra lag blir bättre och bättre. Men, det finns inte så mycket att göra åt det. Iallafall så ska jag träna fastän jag inte känner för det, och så ska jag hoppas på att träningen slutar kring 8 idag också så jag hinner se idol. Efter idol är det ju Fredrik och Filip som man inte får missa. Men nu är det CSI som gäller, ha de bra .


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0