Oktober 28, 2

Det blev ett tredje och sista inlägg idag. Jag funderar fortfarande på hur bloggen ska se ut, men tills vidare får den lov att se ut såhär. Senare, då jag har tid och internet är helt okej hemma så ska jag fixa och trixa.
Imorgon ska jag ta mig i kragen och RINGA till (mest troligt) Ångsågen om en APU plats hos dem. För jag måste göra det fastän jag såg att det inte var förrän v.12. Tydligen så hade lärarna bråttom med att ha in papprena där. Sen hade jag tänkt försöka ge mig ut och springa en sväng, och vi vet ju hur det brukar sluta. Kanske är det annorlunda den här gången eftersom internet inte funkar mer än till en dator i huset.
Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och göra mig klar för sängen med min karl. God natt!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0