Juni 9

Vad tusan har hänt med blogg.se? jag kan varken läsa mina "vänners" blogg, eftersom den kategorin inte existerar längre. Det går inte heller att ändra designen, och det var precis det jag hade tänkt göra idag då jag ändå inte har nått annat att göra. Innan jag försöker ordna till det hela kan jag väl prata lite smått och gott. Helgen har inte varit så händelserik. Jag har varit hemma lördag och söndag i min ensamhet och sett på fotboll. Inte sådär värst roligt men jag hade ingenting annat att göra. Matchen som var igår gick väl inte så bra för mig första halvlek då jag fick spela vänster ytter. Öh, har ingen kondis till det, vilket märktes. Plus att jag hade nån konstig halsbränna eller nå och det var inte skönt. Sen fick jag spela forward och då gick det mycket bättre kan jag säga. Dock så märker man ju hur dålig kondis man har jämfört med förr. Dagen ser inte ut att bjuda på något bra eller roligt. Jag har träning ikväll och jag vet inte vad jag ska göra tills dess, och inte heller efter den. Inte kul.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0