Juni 9, 2

Hey, jag har hittat designsidan nu. Good for me. Det har jag fixat nu under dagen eftersom jag inte haft något annat att göra. Jag började tänka gult eftersom sommaren är här, fast idag kunde man ju inte precis känna sommarkänslorna spridas i kroppen för att vädret inte var sådär jätte fint. Jag gör inte om misstaget att inte planera något inför morgondagen eftersom denna oplanerade dag resulterade i ångest typ. Eller nånting liknande. Dåligt humör kan man väl minst säga. Och på tal om träningen, som var det enda som hände idag, så kunde den inte bli värre än någon annan träning. För det första, när jag kollar ut genom fönstret ser jag att det regnar. Och hur kul är det att träna fotboll när det är 8 grader plus regn? inte sådär jätte kul. För det andra så insåg jag ganska snabbt när jag kom till Björklunda att denna träning skulle nog bli ganska jobbig med tanke på alla koner som låg utspridda på planen. Rätt av mig där. Självklart att träningen skulle vara åt tusan för jobbig för mina ben att orka med. Träningsvärken sen matchen igår värkte i både låren, ljumskarna och stjärten. YES! den där banan för den delen var väääldigt tjorvig och bredde sig ut på hela 7-manna planen. Visst tänkte vi alla att vi bara skulle köra den typ tre gånger för den var så jobbig, (eller så är det bara jag som är otränad) men inte då det. SEX jäkla gånger, tre stycken utan vila. Inte kul alls må jag säga. Sen ikväll har jag stoppat i mig en påse popcorn medans jag sett en halvlek av matchen mellan Holland och Italien. Jag har tippat att de skulle spela 1-1, men nu hör jag ju att Holland gjort ännu ett mål vilket betyder att det står 3-0 just nu. Bajs på det.

Hursomhelst kommer mina få bloggläsare få mycket att läsa den kommande veckan, eftersom jag inte har så mycket annat att göra. Good night so long så ses vi imorrn. Förresten så ska jag hoppas på att CSI säsong 4 ska ladda klart på den här datorn (den nya), så ska jag se klart säsong 3 på min dator så vi tillslut ska kunna formatera om den, så den iallafall kan fungera lite normalt.

Det är lustigt att jag kunde klämma in så många "händelser" idag när det ändå inte har hänt nånting alls för mig. Annars då man har gjort mycket under en eller två dagar orkar man inte skriva ner det i bloggen. Bara kortfattat. Jaja, nu fick ni nå att läsa.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0