Juni 29

Nu har jag avklarat min allra sista jobbardag i sommar och hur skönt är inte det? stockholmsresan som vi gör ikväll/natt räknas inte som jobb, det är bara chill att åka tåg med en massa söndersminkade fjortisar som springer efter alla pojkar. Det är chill att åka flygplan om man frågar mig och Linnea. Folk måste tro vi aldrig har åkt flygplan då vi skrattar och har oss då planet ska landa eller då det blir turbulens (ett poäng för ett svårt ord där!). Men det är ju bra att man har kul iallafall. Under den här stockholmsresan tycker jag att vi ska få mer tid till att gå på stan. Förra gången var vi så stressade att vi inte ens hann kolla ordentligt. Vi nästan sprang igenom butikerna för att hinna gå på fler. Men vi ska styra upp det lite bättre ikväll, så det ska nog ordna sig. Eftersom Piteå summer games betalar resan och maten så har vi tänkt äta på nått lite dyrare ställe imorgon, bara för att vi har mycket pengar i fickan, ca 3500 kr, only for us. Så det är ju soft.
Men ha det bra för nu ska jag se CSI.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0