Juni 26

Då var man hemma igen. Jag har inte tänkt berätta i detalj allt vi gjort utan jag tar det i stora drag. För de som inte visste så åkte vi flyg ner till huvudstaden, eller till arlanda och där åt vi stripsmeny, fast som egentligen inte ens existerade i stockholmsbornas huvud.
- Vad vill du beställa?
- En stripsmeny...
Människan såg ut som ett jäkla frågetecken men svarade sen: Vad är det för nått?
Amen shit, stripsmeny vet ju alla vad det är.. Haha, retards. Efter måltiden drog vi till centrum där vi var tvungna att hitta ett matställe där sammanlagt 48st personer skulle rymmas. Vi skulle alltså äta middag med Phoenix, ett lag från USA.  För det första så är det inte så många som har så stor lokal, och för det andra så vill de inte ta emot en sån stor grupp. Och för det tredje så hade vi en störd amerikanare som inte var tacksam alls för våran hjälp. Stressigt värre kan jag tala om. Men vi hittade tillslut en sportbar som ville ta emot oss, tacka gud för det.
Det blev bara några timmars shopping och vi var så himla stressade så det gick bara inte att leta efter kläder, vi får helt enkelt shoppa rejält på måndag.
Sist var det dags för tågresan. Tåget var försenat och skabbigt, fönster gick inte att dra ner, folk klagade, osv. Men trots det var det minsann trevligt bland alla snygga italienare (tränarna, inte ungarna) och mexikanare. Som jag ska flytta till Italien.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0