Juni 26, 2

Jag drar till med ett till inlägg, hehe. Fast vad jag ska skriva vet jag inte riktigt, jag får improvisera lite så kanske det blir bra i allafall.
Eftersom jag knappt fått min sömn ska jag bara skriva klart det här inlägget och sen ska jag gå till sängs och lyssna på musik och bara känna lugnet, och sen ska jag nog bara höra tystnaden. Jag kan lova att igår var den verkligen efterlängtad. Efter all stress i huvudstaden och allt ståhej i tåget så ville man bara sjunka genom marken för att få en tyst stund, för en tyst stund gick det knappast att få.
Imorgon är det jobb på Nolia som gäller. Jag och Linnea kommer stå i Chokladhjulet, så det är bäst ni kommer och satsar en tia och kanske vinner en bamse Marabouchoklad. Ja och där blir jag hela dagen fram tills klockan tre tror jag det var. Men det blir säkert bra det dära.
Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och bara drömma mig bort bland alla heta italienare samtidigt som jag lyssnar på musik och laddar batterierna tills nästa tågresa ner till Stockholm. Ha en trevlig helg allesammans (alla få läsare :)

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0