Juni 23

Jobbet har gått som smort idag. Inga större påfrestelser kan man väl säga. Vi har målat några spånskivor svarta idag, som ska vara till Chokladhjulet där vi ska stå under PSG-helgen. Ja sen har vi burit ut några bord, och det var allt! inte alls jobbigt tyckte jag. Och nu känner man att stockholmsresan börjar närma sig, kläder har vi fått idag som vi ska ha på oss på PSG-tåget påväg upp till Piteå. Vi har fått veta vad de vanligaste frågorna är och massa annan information som man så gärna vill lagra in i huvudet, men ack så glömmer man sånt dära som är viktigt när det väl gäller.
Efter jobbet for jag och pappa och skulle kolla på expert på en laptop. Vi hade då sett en fin en på deras hemsida och på reklambladet som de skickat ut, men när vi väl är där och ska köpa den jäveln så finns den inte i butik och då hade de tänkt beställa hem den, men då följer inte den där mp3-spelaren med. Så vi beställde datorn hemifrån istället. Så datorn lär väl inte komma förrän nästa vecka eller tidigast på fredag. Otur. Men det är väl värt eftersom man får med en mp3 spelare med 2 gb, värd 700 spänn på köpet! fett nice.
Ikväll är det dags för träning och jag antar att det fortsätter regna tills då. Inte så roligt nej, men vi har ju den viktigaste matchen imorgon mot Lule damfotboll som toppar som fan, tre stycken div 1 spelare har dem lånat in. Lite fusk eller vad? Men vi kanske kan ge dem en omgång, vem vet. Vi hoppas iallafall på det.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0