Juni 22

Väckaren var inställd på 10.50 imorse, för att vi hade träning klockan 12. Det var ju helt okej att göra bort träningen på dagen så man senare kunde hitta på nå på kvällen. Då jag körde från Alex till träningen började jag lägga märke till vilka fantastiskt fina svartblåa moln som rörde sig mot mig. Yippie! träna i regn är verkligen inte kul. Men det var bara ut och träna tills regnet skulle komma, och visst kom det. Då slutade träningen också, tack och lov för det.
Idag har jag hunnit vara med mamma och pappa till mormor och hälsat på. Det var verkligen ingen höjdare men jag hade ju ingenting annat för mig. Sen for vi och hyrde film på Hemmakväll och köpte godis och sånt. Carro kom, och vi såg då på filmen som hette Charm School. Dock så visste jag inte att den var på spanska då jag hyrde den, men den var faktiskt ändå ganska bra för att vara på ett annat språk. Lite långtråkig kanske den var, men helt okej ändå. Sen har Carro farit hem och jag började färga min utväxt och jag hoppas det är rätt färg den här gången så den inte blir ljusare än resten av håret, för då är det ju ingen idé att färga utväxten.
Imorgon efter jobbet ska jag och pappa kolla runt lite på datorer och förhoppningsvis köpa en åt mig. Gissa om jag längtar?

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0