Juni 21

Det blev ingen laptop igår. Mamma hade rätt, det var stängt. Bajs på det. Det var ju för tusan inte ens en röd dag då så det borde ju vara öppet tycker man. Hursomhelst så får jag vänta tills på måndag efter jobbet. Då SKA jag ha min laptop! Midsommar blev trevlig, dock lite sämre än jag hoppats på. Det hade kännts skönt att spendera med min familj nu i efterhand. Det såg så trevligt ut där på Skoterstugan som de hade hyrt och var en massa personer. Jag och Alex for förbi där en sväng bara för att se om de hade nått gott att bjuda på och i brist på annat att göra. Dock så var det så himla mycket mygg där så vi blev inte där länge. Men det verkade ha varit ett "klassiskt midsommaraftons firande" där. Otur att man missade sånt, eftersom det aldrig annars händer i våran familj att man firar på det där viset. Men Vivan och hennes väninnor verkar vara påhittiga så att. Det blev iallafall att basta och bada under kvällens gång. Fick bara in ett dopp, det var ju så jädrans kallt, trots att man hade bastat upp värmen i kroppen. Därefter var det bara sängen som väntade, och tusan så fort man somnade efter allt bastubadande.
Snart kommer Alex och äter med oss. Grillat får man ju inte missa! vad som händer sen vet jag inte. Hoppas iallafall någonting händer eftersom det kan hända att man blir lite less då man bara är med varandra och inga andra, vänner t.ex. Eller jag blir inte less, men Alex har en tendens till att bli det. Vad som än händer ikväll så hänger jag med.
Under veckan får man väl passa på att längta lite till Stockholmsresan. Jag hoppas på att vi får lång tid på oss att gå på stan, jag har ju faktiskt planerat att spendera massvis med pengar där, eller så inte.  Snarare så mycket som plånboken tillåter, vilket inte är så mycket.
Ha en trevlig kväll!

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0