Juni 20

Idag är jag uppe väldigt tidigt. Jag tror det beror på att jag ville så gärna köpa min laptop idag så jag kunde inte sova längre. Däremot finns ett litet problem. Jag vet inte om stan är öppet idag, men det borde det vara för det är ju ingen röd dag idag. Så jag hoppas på det bästa och ska fara till stan och köpa min älskade laptop som snart är min, medans Alex sover i min säng. Han kommer nog inte vakna på ett bra tag eftersom han ska alltid sova så jäkla länge.
Igår gjorde vi ett försök att formatera om min dator som är i mitt rum. Den klarade typ inte ens av det. Och då är det minsann inte bra. Hursomhelst så fungerade det inte, den var som vanligt igen plus att drivrutinerna till ljudet hade försvunnit, great! så nu går det inte att se någon sorts film eller så på min dator. Det gör ju ingenting om stan är öppet idag. Så jag hoppas så jag nästan spricker. Ha en trevlig midsommar iallafall! det ska jag ha.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0