Juni 19

Alltså vafan är det för fel på folk?! här sitter jag och spenderar ungefär en kvart på att skriva i denna blogg och ändå läser ingen det. Jag menar, hallå? varför skriver jag egentligen? jo för att nån som vill läsa ska få göra det? men ingen jävel läser ju. Jag har ju till och med varit duktig och uppdaterat min blogg nästan varje dag nu på senaste tiden. Det kan man väl kalla duktigt. Men vad ger det om det inte ens är nån som vill läsa? bajs på det.
Ikväll ska jag formatera om min jävla dator. Äntligen, säger då jag. Det var ett tag sen jag sa att jag skulle göra det men nu jävlar ska jag ta mig i kragen och verkligen fixa det.
Alex säger att vi ska och bada. Öh, det är typ nästan vinter och iskallt i vattnet, inte en chans att jag badar då. Jag kollar hellre på eller nåt sånt. Däremot imorrn kan jag bada bara för att vara lite social och kul med de andra. Vi ska nämligen fira midsommar hos Alex mormor på Renön. Vi ska väl typ bada och basta och grilla typ. Tror jag. Vi kanske drar en sväng till havsbadet för att se vad det är för filurer där. Är då inte taggad för nå party inte. Så det blir säkert lyckat det där.
Ja, jag tror det var allt för mig.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0