Juni 18

En till dag är avklarad och det är verkligen skönt! några timmars ledighet sen är det tillbaka som gäller. Jag har hunnit vila en timma men är fortfarande mycket trött, fast sover jag nu är det ingen chans att jag somnar tidigt ikväll. Måste sova tidigt för att ens ta mig upp morgonen därpå för att sen fara till jobbet och göra en massa slavgöra typ. Idag har vi iallafall burit upp ungefär 80 st madrasser, filtar, kuddar och bäddset, till fyra klassrum där det ska bo italienare och några ryssar tror jag det var, och det kan jag lova er att det var jobbigt och tungt att bära. Sen har vi fått göra ännu roligare grejer som att skura/tvätta alla skyltar som fanns där, vilket också var jobbigt. Men det var ungefär allt vi hunnit göra idag. Jo på rasten var vi och kollade på kamelerna, lamorna, hästarna och dromedarerna. Jag tyckte dromedarerna var jääääätte söta, ville bara ta hem en söt liten, haha. Hästarna var galna..
Nu ska jag bege mig till Alex med min moped. Vi ska se fotboll vare sig han vill eller inte, för det är jag som bestämmer. Men ha det bra för nu är det snart helg! och midsommar som jag antar är överskattad. På tal om den så ska den firas hos Alex mormor eftersom vi ändå inte är så partysugna efter examens bravader. Det blir väl att basta och bada där och ha det allmänt trevligt med Alex släkt. Det tycker jag är en bra idé för jag är verkligen inte taggad för nånting annat.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0