Juni 16

Jag tänkte att jag skriver ett kort inlägg eftersom min hjärna är världigt slutkörd idag.

Jag och Linnea har jobbat på ganska bra under dagen, inga som helst problem. Vi har packat upp pokalerna och kollat så att alla medaljer hade ett band. Det var ju inte så jobbigt tyckte vi så när vi var klara skulle vi gå till en annan byggnad där vi hade arbete. Vad för slags arbete visste vi ju såklart inte, men det visade sig vara en jävligt stor hög papper som ska hänga på dörrarna i skolan så lagen hittar rätt klassrum. Iallafall skulle de sorteras in i rätt kuvert och för att veta var alla papper skulle vara så fanns det en lista i varje kuvert där lagens namn stod. Jag och Linnea höll iallafall på att bli galna med allt det där, för vissa var borta. Det där pappersjobbet gav mig huvudvärk som tusan men vi klarade av det. Dock så är det bättre med såna uppgifter istället för ansträngande uppgifter.

Ikväll är det träning som jag verkligen inte känner att fara på för jag är så himla trött just nu, och huvudvärken gör det inte bättre. Huvva. Jag hade helst av allt legat hemma i sängen och mysit, kanske kollat på lite fotboll eller så. Men det får jag drömma vidare om tills ett tag.


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0