Juni 14

Mesta dels av gårdagen spenderades på en buss tillsammans med mitt fotbollslag påväg till Arvidsjaur. Yes, på en FREDAG. Kulkul. Det var väl tur att vi vann också, 8-0. Nog för att vi skulle ha fått in fler mål än så, eftersom de verkligen var kassa. Men vi nöjer oss sådär. Jag var väl hemma kring 12 och då kom min älskling och sov med mig, mysigt. Nu har han farit hem för att packa för vi ska ju till Kalix idag för att se rallycross imorrn och hälsa på Britt-Marie, Alex pappas tjej. Nog blir det trevligt med lite omväxling här i livet. Jaja, nu ska jag avrunda här, de kanske kommer vilken minut som helst så det gäller att vara packad och klar. Så hejs med er!

Det som folket har sagt
Postat av: Anonym

haha, bara 8-0, hallå, jag förväntade mig faktiskt lite mer mål;) nåja, vi måste höras av innan jobbet börjar!!!! vi far somsagt dit tsm:)

2008-06-15 @ 01:19:30
Postat av: Anonym

/ linnea :D

2008-06-15 @ 01:19:54
Postat av: Anonym

hallå, nu vill vi ha lite uppdatering hära :)

2008-06-16 @ 15:01:38

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0