Juni 10

Dagen blev inte som planerat men jag lyckades ändå fördriva tiden bra. Jag sov ovanligt länge och sen har jag suttit vid datorn och sett CSI. Det är nog det enda man kan göra om dagarna när man är ensam. Idag hade jag tänkt fara in till stan en snabbis och köpa hårfärg, jag ska mest troligt bli lite ljushårigare. Men eftersom vädret inte var alltför lockande så stannade jag hemma. Jag hade inte heller någon lust att börja fixa håret och sminka mig och sånt. Så det får ske nån annan dag. Efter maten har jag tänkt fara förbi Alex ett tag. Det känns som om vi inte varit med varandra på evigheter. För mig är tre dagar lång tid, så jag har minst sagt längtat till idag.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0