Juni 1

Helgen har spenderats med världens underbaraste pojke. Vi har sovit i båten som varit utid sjöbodarna. Trevligt har det väl varit trots lite småbråk och sånt. För det mesta har vi varit ute med Alex båt och åkt omkring i stan. Och i lördags var vi i Luleå och shoppade. Trevligt var även det, fast det var faktiskt kallt där. Blåste nå jävulskt. I allafall så hittade jag mig tre linnen och en t-shirt, vilket var behövligt.
Idag har min kusin från Spanien varit hit och hälsat på med hennes israeliske man och deras lilla flicka Liv. Söt var hon verkligen. Men det måste vara svårt för henne att lära sig fyra språk senare i livet, spanska, svenska, engelska och hebreiska. Det ska bli kul att se hur hon klarar det sen när hon blir lite äldre. Nu har jag laddat hem en massa musik som verkligen behövdes. Ikväll vet jag dock inte vad som händer, sitter nog hemma och ser tv eller något sånt.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0