Jag blir hellre ensam än lycklig med nån annan

Helvete! Varför skulle det där hända? varför kunde du inte bara förstå mig? varför varför varför?
Jag trodde aldrig att du skulle säga sådär åt mig, trodde du aldrig ens hade tänkt den tanken. Förbannat. Nu är allting förstört igen, det kommer aldrig tillbaka igen. Jag känner det på mig. Allt kändes så himla, himla bra för bara en vecka sen. Nu känns det som att vi måste börja om från början igen. Hur mycket av det här kommer jag klara?
Lite depp där, men kan inte hjälpas. Behöver få ur mig en del. Men vem finns att prata med?

Träningen idag gick hyffsat bra. Ovanligt bra för att vara på söndagar. Och jag har inte ens duschat än, inte så fräscht av mig, men jag orkar inte riktigt än. Snart ska jag. Sen ska jag se om jag har nån skjuts till Alex. Vi hade tänkt se American Gangster.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0