I could never be the right kind of girl for you

En slags besvikelse, som vanligt, när det inte händer. De här tankarna, när försvinner dem? orkar inte med det.
Jäkla humörsvängningar säger jag bara. Hur kul är dem egentligen? stackars folk som måste hålla ut varje dag med mig. Fast de behöver ju förståss inte, om de verkligen inte vill.
Vi slutar tidigt på torsdagar, vilket är väldigt skönt. Så jag drog på stan en snabbis i hopp om att mamma hade fört över pengarna från skorna. Men inte det inte. Får väl gå och köpa det jag skulle köpa idag imorrn istället. Sen då jag kom hem så stod älskling på gården med sin skoter. Trevligt med lite sällskap efter skolan. Man har ju ändå ingenting att göra den tiden på dagen. Fast ännu trevligare hade det varit om han hade kommit nu efter träningen. Fast det är ju ändå fredag imorrn och det innebär att jag ska följa till Kåbdalis med Alex. Vet inte om vi bara ska köra skoter eller om vi ska åka bräda också. Hoppas på bara skoter, orkar inte ta med mig brädan och allt det dära.
Träningen som vi hade idag gick väl hyfsat bra. Jobbigt var det i allafall. Men det är ju bara skönt efteråt då. Så nu hade jag tänkt duscha sen se Bridget Jones diary the edge of reason. Det blir säkert nice, fast lite ensamt.


You deserve someone who's much better than me.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0