You need me less than I need you

Hela helgen har spenderats tillsammans med Alexander och hans familj. Vi har för det mesta kört skoter. Eller Alex har i allafall. Kört fast och sådär. Så var man ju tvungen att hjälpa till. Så jag har fått lite träning också. Det var dock dåligt väder lördagen, men söndagen var solig. Annars har det inte hänt så mycket annat. Eller vi har sett alla tre Shrek filmerna under helgen också. Tydligen hade jag missat 2an, knasigt faktiskt. 2an är faktiskt bäst tycker jag.
Just nu är jag bara så fruktansvärt trött, det är svårt att hålla uppe ögonen just nu, men jag kämpar tills en rimligare tid att gå och lägga sig.
Hej då så länge.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0