We will make it

Mina känslor pendlar upp och ner. Eller fram och tillbaka, vad ska man säga? eller inte känslorna, utan min syn på dig. Min syn på våran framtid. Ibland är allt helt värdelöst och ibland finns det ingenting bättre.
Jag har varit duktig idag och pluggat lite grann, mer än jag förväntade mig faktiskt. Äh, bara man klarar provet så är det ju lugnt.
Nu ska jag fara och spendera min tid tillsammans med Alex. Ska också ta med mig boken så att jag kan provet lite bättre. Jag kanske inte känner mig så stressad då jag väl är hos Alex. Känner att mina läsare börjar sjunka lite i antalet nu, kanske är det för att jag inte skriver så känslosamt nu för tiden. Eller för utom i helgen då...

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0