No matter what you say, I will always love you

Härliga tider. Inga sura miner idag, inte en enda faktiskt, vilket är världsbra. Inte igår heller, fast då var jag ju inte på bilden och dog, utan jag var ju och åkte skoter med Alex och Erik. Det var nice. Veckans tisdag har inte bjudit på några sura miner alls faktiskt, alla har varit glada. Sen så har vi slapp dag imorrn. Halv tio börjar vi och så slutar vi 12. Under den tiden ska vi bara vara på Nolia och kolla där.
Träningen idag gick inte så där värst bra för mitt lag. Jag orkade inte så mycket. Men det gör ingenting. Huvudsaken var att tiden gick fort idag. Dessutom hade jag tänkt fara till Alex och sova där men jag kom hem så sent och hade inte duschat eller hade nån skjuts så det blev aldrig av. Får tyvärr vänta till helgen då.
Ingenting negativt, super bra! man kanske är på bättringsvägen nu trots allt. Jag hoppas i allafall på det.
Och nu ropar duschen på mig, sen ska jag kanske se tv eller sova.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0