It hurts to think

Lugn och kort dag idag. Det kunde inte bli bättre. Fast vi hade prov idag, det gick faktiskt bra. Hade inte pluggat sådär värst mycket som jag trodde jag behövde göra.
Senare idag, är det träning, min sista innan cupen, eftersom jag far till Kåbdalis på söndag och kommer hem på torsdag eller på fredag. Och jag längtar nå så grymt till cupen. Det ska bli roligt. Hoppas att det går bra för våra lag, vi har liksom två lag. Vi vet inte än vilka vi ska spela med, men jag hoppas tränarna har tänkt ut det där riktigt bra.Förövrigt så är allt chockerande bra. Trodde verkligen inte att vi skulle komma såhär långt. Kanske blev händelsen någonting som gjorde att vi båda förbättrade oss, att vi båda insåg vad vi hade förlorat. Det kanske blir bättre trots allt. Jag hoppas verkligen på det. Även om det gör så himla ont för mig hela tiden att tänka på det jag såg, det som hände. Jag vill verkligen kunna lita på dig igen, men det kanske bara är omöjligt efter en sån här gång?


Jag älskar dig!

Det som folket har sagt
Postat av: jessika

ja, de ska bli grymt kul med cupen!

2008-02-21 @ 21:48:09

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0