I'm a brave little soldier, I must fight, I must win

Hei och välkomna lugna dagar!
Idag har jag ingenting känslosamt att skriva om, faktiskt. Så jag skriver bara det som kommer upp i hjärnan.
Dagen idag var faktiskt inte så farligt. Fick veta resultatet av engelskaprovet. Fick G, bara två poäng ifrån VG. Var med inställd på att få VG eftersom det kändes som att det gick hyfsat bra för mig. Men man ska väl vara nöjd att man fick G i allafall. Vi har prov i matte på fredag dessutom, och jag glömde mina böcker på skolan, bravo.
Jag har laddat hem massa låtar som pappa brukade lyssna på med mig när jag var jätte liten. Ganska kul att få höra.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0