I blame no one, but myself

Helgen har bjudit på en hel del mys. Vi firade våran ettårsdag i fredags med middag hos Alex. Och så var det tänkt att vi skulle bada bubbelpool men då var den kall p g a strömavbrott eller något liknande. Men det blev trevligt i allafall. Sen myste vi bara på.
På lördagen tog vi bussen in till stan för att köpa present till Jesper, Alex kusin som fyllde år och skulle ha fest. Tyvärr hade vi ingen alkoholhaltig dryck, för att vi båda var panka så festen blev inget vidare för oss. Vi kände ändå inte så många där. Så vi for hem och gjorde en tidig kväll hemma hos mig. Vi såg Titanic, eller en bit av den, och myste på. Sen blev Alex för trött så han somnade medan jag såg lite till av filmen. Men jag blev less. Man har ju sett den så många gånger förut. Så det blev en hyfsat tidig kväll.
Idag har jag tränat medan Alex har varit och fixat skotern och sen sett skotertävlingen på valls. Nu hade jag velat fara och se lite av tävlingen men pappa säger att den är typ slut snart, så det var ingen vidare bra idé. Så nu har jag ingenting att göra. Funderar på att ladda hem en film och hoppas på att den är klar tills ikväll, då jag har tänkt sitta hemma och mysa med mig själv och ensamheten. Eller så kanske jag far till Alex om jag har skjuts.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0