I believe in Karma what you give is what you get returned

Då var det äntligen fredag. Som jag har längtat. Eller ja, ingenting speciellt kommer ju hända i helgen, men det är ju alltid skönt att vara ledig från skolan. Jag håller på att kolla på kläder från H&M som jag har tänkt beställa, helst så snart som möjligt. Alltså sommarkläder, som jag verkligen behöver.
Senare idag ska jag till Alex och så ska Pep, Alex kusin komma. Vi ska bara slappa tror jag. Typ bada bubbelpool och se film. Hoppas på bubbelpool, är grymt sugen på det nu. Det var ju ett tag sen sist.
Men nu däremot ska jag städa mitt rum och visa mamma kläderna.
Ha en bra helg, mina YTTERST få läsare. Haha.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0