Hope you're happy now

Mysteriska tankar dyker upp hela tiden. Vad betyder dem?
Sov så otroligt gott i natt, vaknade bara två gånger kanske. Typ rekord. Och så var det såklart jätte skönt med sovmorgon idag. Fast om jag fick välja så skulle jag hellre börja tidigt och sluta tidigare än att börja sent och sluta sent. Det är så grymt jobbigt att gå till tjugo över fyra.
Senare idag ska jag (om jag ids) plugga på Småföretagande som vi har prov i snart. Men det är bara om jag ids, som sagt. Och senare ikväll är det träning på Korpen. Jobbigt, men nu är det bara två gånger kvar så jag ska se till att göra mitt bästa och tänka positivt.
Och för att avsluta detta inlägg så kan jag säga att det känns förbannat skönt nu. Att jag aldrig på på den här tanken förra gången han gjorde så mot mig. Bra idé faktiskt. Jag lider mindre, han mer istället för att jag ska lida och han ingenting. Fyndigt. Hoppas han förstår vad som gäller och speciellt vad som händer nästa gång det händer. För det antar jag att det gör, eftersom det har upprepats.
Det var nog allt för mig. Ha det bra tills vidare, mina oregelbundna läsare.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0