Home sweet home

Efter ungefär halva sportlovet har jag anlänt hem. Skönt känns det faktiskt. Nog för att jag har haft kul, men det bli ibland för mycket med skotrar och killar som ska leka som nå småbarn, så får vi tjejer stå och kolla på och samtidigt frysa ihjäl med ett humör som är svårt irriterat. Lite mindre ego skulle sitta perfekt. Tänk lite på mig också, såsom jag tänker på dig, för din skull. Och ja, jag har ingenting gemensamt med din familj och släkt så det känns ganska påfrestande att bara försöka passa in liiite liiite grann. Men ändå lyckas man inte. Därför ville jag fara hem tidigare än planerat. Och för övrigt så har vi cup på fredag och söndag. Ville dock att min pojkvän skulle ställa upp och kolla på min cup, men icket. Inte kan man ställa upp lite grann inte. Men då var det ju tur för honom att vi har cup på söndagen också. Good bye tired eyes.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0