Friday

DAGENS KLÄDER: Ful gul t-shirt med färgstänk på och mjukisar.
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en knorr.
DAGENS SMINK: Bara lite foundation, för att dölja mina utslag.
DAGENS HÄNDELSE: Min dröm om 50 cent inatt. Haha.
DAGENS LÅT: Pirates - Bullets and Octane.
DAGENS VILL HA: Kläder i stora lass.
DAGENS PLANER: Spela domarcupen hela kvällen.
DAGENS SKADA: Förhoppningsvis ingen alls.
DAGENS DUMMASTE: Mitt hår.
DAGENS IRRITAION: Ingen, otroligt nog.
DAGENS DROG: Nisse.
DAGENS ÅTERSEENDE: Vet inte.
DAGENS ROLIGASTE: Musiken.
DAGENS TRÅKIGASTE: Mina utslag i fejjan.
DAGENS KRAM: Hm, typ Nisse.
DAGENS PUSS: Nisse.
DAGENS FAVORIT: Nisse.
DAGENS SAKNAD: Alexander
DAGENS KÖP: Hårfärg.
DAGENS GODIS: Inget godis för mig idag.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0