Forever you and me, after all

Dagen ser ut att bjuda på lite plugg och sedan träning. Och efter det ska Alex komma, har han sagt i allafall. Hoppas det håller också! Vet inte vad vi ska hitta på eller så. Men nånting blir det väl, nån film eller så.
Och imorrn är det våran 1-årsdag och vi har faktiskt inte riktigt bestämt vad vi ska göra, tyvärr. Men kanske äta nånstans sen bada bubbelpool och ha det mysigt. Hoppas det blir lyckat, fast det känns inte riktigt så värst organiserat av oss..
Jag har dessutom tänkt boka tid hos ungdomsmottagningen för att byta p-piller. Det måste ju vara mina nuvarande p-piller som gör mitt humör så fruktansvärt hemskt. Det kan ju bara bli bättre. Så förhoppningsvis får jag några nya nu då.
Hursomhelst har jag tänkt gå och plugga matte nu och sen kanske städa, om jag ids.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0