8e december

Idag är det min och Alex dag, som vi kallar det. Eller åtminstonde jag. Det var alltså 1 år och 10 månader sen vi blev tillsammans. Det låter som att det var längesen, men det känns som att det var bara några månader sen. Jag är så otroligt glad över att vi har tagit oss igenom alla svåra stunder tillsammans, och allt negativt som har hänt oss. Det är otroligt. Men det som är mest fantastiskt är att min kärlek till honom bara växer och växer när jag inte kan tänka mig att den kan bli större och djupare. Men kärleken blir som en snöboll som först rullar ner för ett stup som sen blir större och större och tillslut kan ingen i hela världen stoppa den, ingen alls. Det är en kärleksboll, full med bara kärlek och fina ord och två fina människor. Och såklart blev det ett inlägg fullt med bara kärlek.

För er som inte vill läsa sånt som kanske för vissa är helt utom räckhåll har jag något annat att berätta, nämligen det gamla vanliga: vad jag har gjort idag, ikväll och vad som jag tror kommer hända imorgon. Trevligt va?

Jo, som alla vet så var jag i skolan som alla andra dagar. Och ja, det var ganska kul på foto lektionen idag. Jag fick mig ett mycket gott skratt. Det var nämligen så att jag och Elin var och fotade i fotostudion (den mer billiga varianten) utid bildsalen och vi hade just fotat klart och skulle ställa tillbaka sakerna vi hade lånat från själva bildsalen. Då såg jag nånting som såg ut att vara en människa liggandes utid några fönster längre bort. Alltså fönster till korridoren som, svårt att förklara. Men iallafall så var jag tvungen att viska till Elin att det låg någon därborta. Så gick vi dit, och så skrattar hon högt och jag förstår ingenting först. Men sen får Elin ur sig mellan allt skratt att det är en docka. HAHAHA. Jag höll på att dö. Det var ingen människa som jag trodde. Det var bara en docka som nån hade lagt dit för att lura såna som mig. Fiffigt va? så när ni går förbi bildsalen så kan ni ju vara beredda på dockan som ligger där. Hahaha.

Ikväll har jag varit med min sötnos. Han hade ju tankat Prison Break säsong 1 som han vill att vi ska börja se från "the beginning". Så vi såg två avsnitt, det var det enda vi hann med. Men mer lär det bli. Det är lite jobbigt dock för mig att hänga med då jag har tre andra serier att följa, Sex and the city, CSI och Melrose Place. Men det hinner jag nog se på jullovet senare.

Hej och hå vilket inlägg hörrenini. Nu fick ni verkligen något att fördriva tiden med.



Här ser ni den nyaste och finaste bilden på oss, hahahaha.

Det som folket har sagt
Postat av: BJERNHAGEN

Åh men grattis :)

2008-12-09 @ 22:11:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0