7e december & 2a advent

Goderafton! jag tänkte berätta lite om min helg nu. Det kommer inte bli långt eftersom jag har inte gjort mycket. Jag har i allafall varit med min sötis. Det är ju alltid roligt tycker jag. Vi har väl mest sett tv och film. Däremot hade vi tänkt sjunga singstar som jag har på datorn men det gick inte som planerat. Vi var på stan igår och skulle köpa nån slags mick och nån manick som skulle fixa så man kunde sjunga två stycken i Ultrastar. Men det gick inget vidare.

Helgen har inte bestått av så mycket sömn som jag önskar att jag hade. Jag har helt enkelt inte kunnat sova alls, mest på grund av att det levt om ganska mycket lördagsmorgonen (så är det alltid hos Alex) och sen kunde jag bara inte somna om, tyvärr. Idag var det nått annat som gjorde att jag inte kunde sova.. Så det blir iallafall en tidig kväll för mig.

Idag, eller nyss, har jag varit med Marika på stallet. Det var trevligt för omväxlingens skull. Vi har haft kul, och mycket att prata om. Julpyntat har vi också gjort. Nu ska jag lägga mig och läsa och sen göra dip och grönsaker, mums!


Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0