4e december

Jag får ångest bara av att tänka på pengar, nyår och min klänning som jag vill ha. Hur ska jag ha råd? för det första har jag bara 250 kr kvar till denna månad. Av dessa pengar ska jag köpa en julklapp till min mamma och hårfärg, så hur mycket pengar har jag då kvar? typ inget.
Sen då jag fyller år får jag hoppas att jag får minst 400 kr så jag har råd med klänningen om den fortfarande finns kvar. Annars vet jag inte vad jag gör. Antagligen måste jag ta mitt liv, tyyyyyp? och så ska jag ju på mellandagsrean och då måste jag ju ha pengar, hallå? det är vid såna här tillfällen man skulle ha haft ett jobb..... but I have a solution. Jag lånar pengar! smartsmart! detta år kommer avslutas fattigare än nånsin skulle jag tro. Men pengarna är ju till för att spenderas.

idag har jag varit tvungen att ta Framnäsbussen hem för att jag missade Holmen med typ en minut, eller max två. Så det sög ju. Då var jag alltså tvungen att gå nerför den där backen som jag för mig heter Norra ringen. Men jag kan ha fel. Och så var det halkigt värre där så jag höll på att ramla många gånger för mycket. Väl hemma har jag bara gjort nytta. Jag har nästan skrivit klart min språkhistoria. Och innan jag gör nånting annat så ska jag ha skrivit klart det som jag kan göra hemma. Yey.

Senare idag ska jag även hinna med att laga mat till mig själv, rasta hunden och städa mitt rum och kanske hela huset. Allt det där bara för att mina föräldrar är på IKEA utan mig. Så kan det också vara. Jag får hoppas att dagen avslutas på ett bra sätt iallafall.

Det som folket har sagt

Säg det du vill säga här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

Din email: (bara jag som ser)

URL/Om du har egen blogg:

Din rad:

Trackback
RSS 2.0